2011. december 10., szombat

Bruce Wayne (6.fejezet)

Az elmúlt napokba voltak egy kis problémáink ,na de mindegy is így legalább csak a munkára tudtunk koncentrálni . Láttam hogy Joker a megszokottnál is túlhatja magát,néha nem is hívott magával mintha nem akarná hogy ott legyek. De ez jó is mert nem csak én próbálkozok a távolodással . Viszont mikor egyedül voltam folyamatosan az utamba került Batman aminek cseppet sem őrültem .
-Ahelyett hogy megállítanád Jokert engem zaklatsz .-mondta szemrehányóan ,persze ilyenkor mindig Bruce Wayne alakjában jelent meg előttem,ne tudom miért tartottam meg a titkát  hisz két férfi titka is nálam volt.
Remélni tudtam hogy nem csatlakozik egy harmadik ,mert akkor fejbe lövöm magam főleg hogy két ellenség titkát hordoztam és ha Joker rájön vagy Bruce vagy mindkettő rájön a másikra ...erre a gondolatra csak zavarosan meg ráztam a fejem mert még nekem is bonyolult volt.
-Amíg bankokat rabolgat nem lesz gond.-mondta hivatalos hangon ,majd felém fordult én meg egy ideig csak oldalt álltam neki tudtam mit  akar ,de tudja jól hogy nem mondok semmit neki és ezt a kört már nagyon sokszor lefutottuk és őszintén szólva már unom az egészet.
-Ki Joker ?-kérdezte rideg hangon ,és végre felé fordultam és elnevetettem magam .
-Nem tudom.-mondtam majd elkuncogtam magam újra,persze hogy tudtam de eszem ágába se volt elárulni.
-Hazudsz.-mondta már kicsit idegesen és közelebb jött ami azt eredményezte hogy én távolodtam tőle .
-Ha te mondod Batman.-mondtam fintorogva ,mint Bruce Wayne bírtam de ha Batmanről volt szó....
-Ne  szórakozz,egyedül a te nevedet nem tudja senki Dáma .-erre a kijelentésére csak megvontam a vállam.
-Mindkettőnk nevét tudod ,legalább az egyiket felfedhetnéd .-mondta belenézve a szemeimbe mintha ezzel elért volna valamit.  felvettem a szemüvegemet és tovább eredtem .
Mikor hazaértem Joker háttal állt nekem én csak bezártam az ajtót majd csak azatán néztem rá hogy mit csinál a falnál.
-Szia kislány már vártalak...-mondta sokat sejtően ,egy kis félelmet is éreztem magamba . Soha nem tudom mire készül,soha ne tudom mit akar főleg most .  Egyszer csak a karomnál fogva oda rántott és megfordított ,háttal voltam neki letépte a gatyámat nem tudtam mit akar,de annyit éreztem hogy a combomon végignyal.
-Ez lesz a a megfelelő hely .-mondta megfontoltan ,próbáltam hátra fordulni de csak előre nyomta a fejem.
-Hallottam ma Batmannel hetyegtél ,az az bocsánat Bruce Waynnel .-mondta rekedtes hangon. Tágra nyíltak a szemeim és csak csukott szemmel vártam hogy mi lesz vagy megöl vagy nem . Nem magyarázkodtam semmi értelme nem lenne,főleg Joker estében ha nézzük.
-Tudod nem zavar hogy nem mondtad el hogy ki ő .-mondta újra ,erre a mondatára még jobban meglepődtem éreztem ahogy a fülembe is belenyal.-Az zavar hogy vele voltál ,világosan megmondtam hogy nem mehetsz a közelébe nem haverkodunk . Te az enyém vagy nem leszel holmi szárnyasé. De tudod mit segítek abban hogy ezt megjegyezd .-egész végig meg se szólaltam,de amikor a pengét belevéste a combomba ott ahol az előbb végig nyalt majdnem felsikítottam ,de nem tettem csak remegő kézzel tűrtem.
Éreztem ahogy a Jokert belevési jó erősen hogy soha ne tűnjön el . Abbahagyta végre,de aztán a másik combomhoz hajolt újra vésni kezdett azzal is végzett,én meg csak ott álltam és ennyit mondtam.
-Dimitri.-belevéste az igazi nevét......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése