2011. december 7., szerda

Van egy pont (5.fejezet)

Van egy pont ahol az ember elveszti az uralmát na nálam ez a pont volt és már azon voltam hogy megszorítsam és akkor vége mindenek az az neki  ....
/1 órával ezelőtt /
Ami köztünk történt Jokerrel,nem volt helyes de még belefér azt hiszem bár azóta  csak dugni akar velem és nem koncentrál arra amire kéne. Teljesen megváltozott velem szembe,úgy tekint rám mint egy nőre . Eddig is így volt ,de nem ért minden pillanatban hozzám és aztán hirtelen egy két ujja már a nőiségembe volt és én persze az ösztöneimet nem bírtam elfolyatni  mondjuk nem hiszem hogy vele szembe ez menni is fog valaha.
-Ne ellenkezz szépségem .-suttogta rekedtes hangon a fülembe ,miközben megremegtem a hangjától és egy kicsit összehíztam magam. Ő már persze a szoknyám alá hatolt és a combomat simogatta vadul ,néhol-néhol már a vénuszdombomat érintette erre csak kéjeset sóhajtottam és hátra hajtottam a fejem a falnak ami koppant egyet.
-Nagyon jó kislány ...-mondta elhalkulva és vadul megcsókolt szinte már harapta az ajkaimat ,ami el is kezdett vérezni úgy elharapta. Hirtelen kinyitottam a szeme  mire eltávolodott valami eluralkodott rajtam.
-Nyugi van baba..-mondta miközben a kezét maga elé tette,és egyre hátrébb ment míg én egyre közelebb .
-Akarom.-ejtettem ki szenvedélyes hangon,egyre közelebb mentem hozzá nagy levegőket vettem mintha most szálltam volna le a méretes farkáról.  Nem  tudom nem volt farkam mégis most már tudtam milyen érzés mikor áll nekik kb ilyen lehet. Felvont szemöldökkel néztem őt ,közben többször is  végigmértem viszont nem tudtam megállni hogy dagadó "büszkeségén" a látványra megnyaltam a szám szélét.
-Közel megyek......közel vagyok...letérdelek .-mondtam a dolgokat és úgy is tettem,szét bontottam a gatyáját közben ártatlan szemekkel néztem rá,úgy láttam ez már tetszik neki a férfiakba ez mind meg van ha letérdel egy nő eléjük akkor az hiszik ők az úristen . Kezem közé fogtam a farkát és először csak óvatosan az ajkaimat helyeztem rá a nyelvem még nyugton volt már ettől kész volt . Utána csak a nyelvem hegyével játszottam vele,ő csak nyögdécselt ott fent . Elkezdtem közben imitálni a nyögést , vele együtt nyögtem ami szerintem őt még jobban izgatta . Aztán nyelvemet tövig bekaptam és óvatosan mozgattam a nyelvemet rajta ,fel és le .
Szépen lassan kicsúsztattam a  számból és újra előtte térdeltem csak ártatlanul. Felálltam hozzá és megfogtam a nemi szervét ő meg csak nyelt egyet ,mert minden egyes  testrészén végignyaltam miközben álltam fel hozzá.
És minél jobban kiegyenesedtem.....Van egy pont ahol az ember elveszti az uralmát na nálam ez a pont volt és már azon voltam hogy megszorítsam és akkor vége mindenek az az neki  ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése