2011. november 26., szombat

Előre szóltam..(2.fejezet)

Tudtam hogy mi következik csak lehunytam a szemem és vártam hogy szó szerint kirepüljünk az épületből . Szerencsére Joker fogott,de egy idő után kicsit jobban hozzásimult ,és még egy pár pillanat elteltével már állt a micsodája is én csak nagyot nyeltem és próbáltam,nem arra koncentrálni amire ne kéne mert aztán én leszek a perverz. Mikor sikeresen elszöktünk Batman és csordája elől csak vigyorogva néztem lefele.
-Te meg minek örülsz?-kérdezte komoran,idővel rájöttem hogy neki maga a kangörcsei a gyengéi és ez még előnyömre is válhat ha jól forgatom a lapokat ,ahogyan ő mondaná,továbbra is vigyorogtam.
-Tudtam én hogy perverz vagy ,és hogy mellém való vagy...-mondta huncut vigyorral az arcán na ezen én már nem tudta vigyorogni.
-Nem vagyok perverz csak egyszerűen vicces hogy már ennyitől áll a dákod.-mondtam vagyis magyaráztam inkább zavartan,aztán egyszer csak elpirultam ,mire megint neki nyomott a falnak én pedig megijedtem ,mert nem szokott ilyet csinálni. És egyre jobban nyomott a falhoz ami már fájt,de nem úgy nézett ki  mint aki ezzel törődne .
-Hagyd abba,ha nem akarod hogy itt helybe megdugjalak fejezd be !-kiabált rám nem tudtam mi baja.  De én is ideges lettem rá és nem hagyhattam annyiban a a dolgot .
-Na akkor legyél vagány csináld ha ennyire akarod gyerünk mi lesz ?-kérdeztem tőle én is idegesen ,nagyon idegesített hogy most ilyen segg fejként viselkedik ,csak morcosan néztem rá. Viszont amikor a szemébe nézte vagyis próbáltam,mert lefele nézett zavartságot láttam aztán újra ridegen rám nézett.
-Az lenne neked az igazi  büntetés ha Jokerként dugnálak meg.-mondta beképzelten,én meg csak elnevettem magam rajta,teljesen el van szállva magától mint aki fent jár az egekben ,de most letöröm a szarvát.
-Nem félek tőled ...-mondtam ,amolyan semleges hangnemben hagy érezze hogy tényleg nem .
-Kislány ismerem a magadfajtákat,azt mondják hogy nem félnek,de amikor kimutatom a  fogam fehérjét , kívánkoznál vissza ehhez a pillanathoz ,és nem mondanád ezt újra.-mondta közel hajolva,és az ijesztő akcentusával persze ami inkább selypítésnek hallatszott ,de szerinte ijesztő volt....Csak ridegen néztem rá,karba tett kézzel aztán elnevette magam,sajnos még mindig nem jutott el az agyáig az infó.
-Azt hiszem máshogy bizonyítok.-mondtam majd közel hajoltam hozzá,és vadul megcsókoltam,igazából ne féltem az arcától hisz csak festék, rémisztőnek rémisztő volt ,de ne nagyon érdekelt. Ő is egyre hevesebben csókolt vissza és én is egyre vadabban csókoltam,aztán hirtelen megszakította a csókot csak meglepődve néztem rá.
-Menjünk haza .-mondta ridegen ami cseppet sem tetszett , azt hiszem beütött nálam a "mi van ?" effektus.
Hazaértünk és ő rögtön a fürdőszobába viharzott hogy rendbe szedje magát,én pedig elgondolkodtam és már megint egy örült ötlet járt a fejembe ,de nem baj akkor is megteszem huncut mosollyal mentem be a szobámba majd a fekete nagy kabátomba tértem vissza . Ő már ott állt a kanapénál ,én meg csak néztem rá.
-Hova mész?-kérdezte,én meg csak elmosolyodtam.
-Én sehova...-mondtam majd levettem a kabátot és egyedül ami eltakart az egy nagy piros masni volt,láttam rajta hogy először megnéz aztán zavartan le.
-Na most mi lesz?-kérdeztem tőle huncutan,kíváncsi voltam a reakcióra igazából mindig csak munkatárskén tekintetünk egymásra,és még most is csak szeretem kínozni.. Utána közelebb jött  ami már megint zavart,de ne csináltam semmit ,egyszerűen megfogta a kezem és behúzott a szobámba .
Az asztalomhoz vitt aminek a tetején egy tükör volt,annak az asztal részére felültett,majd huncut vigyorgásba kezdett.
-Én előre szóltam...-mondta mély hangon ,majd egyszer csak kezeivel szét feszítette a lábaimat ,neki nyomott a tükörnek ami be is tört ,és ujjaival a nőiségembe hatolt . Az arcomhoz hajolt míg én nagy levegőket vettem.
-Na jó érzés kislány?!-kérdezte gonoszan először nem nagyon tudtam megszólalni,túl hirtelen ért az egész .
-Eressz el!-nyögtem  ki de ő csak megrázta a fejét ,és ujjaival egyre gyorsabb tempót diktált ,persze ő elkényelmesedve az egyik kezével a tükörnek támaszkodott,és ha meg is próbáltam mozdulni ő ujjaival egyre feljebb tört ,én pedig egyre kéjesebbeket és hangosabbakat nyögtem.
-Miért vagy ilyen komoly?kérdezte elvigyorodva ,ez az a kérdés amit az áldozatainak tesz fel ...most én is így éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése