2011. november 27., vasárnap

Ne állj szóba Batmennel !(3.fejezet)

Egyszer csak el löktem a magamtól,kezdtem tőle megijedni mert már nem olyan bolondosan nézett rám hanem mint aki megörült . Jó ő amúgy is bolond ,de a szemébe most valami mást láttam,gyorsan elszaladtam mellette utánam is kapott de berohantam a fürdőszobába és azt bezártam. A csap fölé hajolva nagy levegőket vettem.
Aztán elkezdtem öltözködni ,majd meghallottam ahogyan az ajtónak dől ,hallottam minden egyes lélegzetét.
-Mi van ,Dáma csak nem megijedtél?-kérdezte nevetve,én ezen egy cseppet sem tudtam nevetni.
-Hagyjál békén!!-kiabáltam,majd az ajtóba vágtam a kezemmel,mire ő hangosan  felnevetett. Felöltöztem és óvatosan kiléptem a  fürdőből ,hirtelen a derekamnál fogva újra magához rántott inkább lefele néztem ,ő meg a fülemhez hajolva suttogni kezdett amitől kirázott a  hideg ,az örültbe kergetett szinte ezzel.
-Soha többé...ne csinálj ilyet.-mondta kísértetiesen  ,csak nagyot nyeltem mintha tényleg bolond lenne ,hisz nem az én tudom ő csak játssza hogy ezzel elriasszon embereket magától ,de engem nem fog.
-Rendben.-vettem egy nagy levegőt miközben mondtam,és a szemeibe néztem és újra őt láttam végre...
-Na és most szedd össze magad.-mondta már lazábban és elengedett. Újra a fürdőszobába mentem de valaki hirtelen befogta a szám és magához szorított ...bőrkesztyű volt az ,és mikor beszélni kezdett hozzám mély hangja szinte az egész fürdőt bezengte . Csak morcos képet vágtam.
-Maradj veszteg.-mondta lekezelően ,én parancsát teljesítettem muszáj volt vagy rossz vége lesz.
-Mit akarsz ?!-kérdeztem halkan ,de egyben idegesen már megint itt van ezt nem hiszem el ...
-Segítséget tőled,ha összefogunk..akkor sikerülhet legyőznünk őt.-mondta komolyan én meg meglepődve néztem rá ,tudtam hogy ezt akarta de hogy pont velem.
-Jokeeeeeeeer!!!!-kiabáltam el magam mire befogta a számat,és az egyének akinek szóltam nem jött én meg csak zavartan néztem rá. Hirtelen Batman is eltűnt ,kijöttem a fürdő szobából és Joker nyögéseit meg persze valami ismeretlen nő nyögéseit hallottam csak megforgattam a  szemeimet majd benyitottam csak ott álltam hátha észre vesz,de helyette a ribanca kezdett el nekem magyarázni .
-Na szóval....-kezdtem bele majd a nőt a hajánál fogva lerángattam róla és megfejlettem vele az éjjeli szekrényt . Joker ezen is csak vigyorgott és mintha azt várta volna hogy oda lenézzek ,de azt várhatja.
-Itt járt a denevér haverod.-mondtam komoran,mire hirtelen előttem termet és mintha ideges lett volna megint.
-Beszéltél is vele?-kérdezte kimérten,és elmélyült közben a hangja. És egyre közelebb jött.
-Nem,dugtam vele...persze hogy beszéltem vele.-mondtam kicsit gúnyolódva.Lehet ezt nem kellett volna már megint vadállat tekintette volt,ezért az ott lévő asztal mögé mentem amin csak pénz volt addig biztonságba vagyok míg pénz van a közelembe, aztán ez az elméletem borult is az asztallal együtt .
-Egy kurva szóval se mondtam hogy szóba állhatsz vele,a másikról ne is beszéljünk ami viccnek szántál,nagyon rossz vicc volt.-mondta és már teljesen közel volt pluszba még meztelen is  volt. Majd elkapta a nyakam és magasba emelt ,én meg alig kaptam levegőt.
-Igen te vagy az egyetlen aki nem fél tőlem,de te vagy az egyetlen is aki öt percen belül 2 is fel tudja az egekbe nyomni az idegileg labilis agyamat ,ergo te vagy az egyetlen akit olyan módszerrel tudnálak megkínozni hogy már élveznéd.-nem igazán értettem hogy ezzel mit akar ,de csak szépen lassan letett .
-És most mivel nincs partnerem az ágyba elégíts ki !-mondta vigyorogva,és egybe komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése