2011. november 26., szombat

Mi más?! (1.fejezet)

Csak ültem ott az orvosi rendelőbe  míg vártam hogy Joker kijöjjön onnan ,csak szem forgatva figyeltem az embereket akik ugyanúgy figyeltek engem,mintha tudták volna hogy én vagyok Dáma. Zavartan néztem már inkább az ajtó felé,mintha az valami biztonságot adott volna,vagy hogy valaha kijön onnan Joker bár nem úgy tűnt mert már fél órája bent van,aztán felségezhettem kilépet az ajtón . Persze mint mindig örömittasan mosolyogót. Én meg csak lassan felálltam és odasétáltam hozzá,persze hogy úgy jött ki onnan  hogy ki volt gombolva az inge és neki pont most kellett ezt megcsinálni nem ott bent.
-Mehetünk cicka .-mondta rám kacsintva  ,utáltam ha becézget még a végén itt azt hiszik járunk amit nem szeretnék. Kisétáltunk a kórház épületéből és kicsit felszabadultabban éreztem magam. Soha nem értettem miért mosolyog egyfolytában sírni soha nem láttam bár nem sok ideje  dolgozunk együtt,már ha amit mi csinálunk ezt munkának lehet nevezni. Megnéztem az orvosi papírjait  és csak kitágultak a szemeim,majd zavartan ránéztem.
-Mondhatom jó álnevet találtál.-mondtam kicsit megköszörülve a torkom ő meg csak értetlenül nézett rám.
-Most miért ? Szerintem tök jó.-mondta beképzelten,majd következő tipikus mozdulatra következett beletúrt a hajába,én meg sóhajtottam egyet és próbáltam magam túltenni magam ezen ,de akkor is ezzel lebukhattunk.
-De most komolyan ?-kérdeztem újra.-Josh Harnett ? Van fogalmad arról hogy ki az ? -kérdeztem újra meg ő meg hirtelen megállt és felém fordult majd mélyen a szemeibe nézett,ami engem nagyon zavart ezért inkább kerültem a tekintettét utáltam ha ezt csinálja és tudja jól ,de mégis ez teszi,aztán a vállaimra tette  kezeit amiket én kimérten néztem . Azt sem szeretem a ha hozzám ér mert nem egyszer volt már példa hogy máshol kötött ki a keze . És igen kezdődött a folyamat ,egyre lejjebb ment a keze ,de mintha most lejjebb ment volna.
-Hagyd abba !-mondta határozattan,ő meg csak elmosolyodott   azok a jellegzetes kis gödrök is megjelentek az arcán amikor mosolyog.
-Most miért ?-kérdezte felvont szemöldökkel úgy kérdezte mintha ez nálunk természetes lenne .
-Azért mert nincs jogod hogy fogdos ..... Josh Harnett .-mondtam felvont szemöldökkel én is ,mire kicsit elmosolyodtam ,és már egy pillanatra nem figyeltem és satu kezei már a derekam köré fonódtak .
-Ne mond hogy nem jó fedőnév ?! Bár mondjuk jobban nézek ki nála.-mondta nagyképűen és huncutan.
-Ha tudnád miket művelnék veled ,Drágám ,de igazad van csak akkor ha majd házasok leszünk.-mondta mire zavartan néztem ,és csak megráztam a fejem majd az egyik ujjam az ajkaihoz tettem.
-Nem,nem...majd akkor a ha eltüntetted Batmant na akkor mutattathatod meg mit tudsz...-mondtam majd elmosolyodott ,nem engedett el de kitáncoltam a karjaiból.
-Úgy tudom dolgunk van...-mondtam majd huncutan a bank felé néztem ...
-Igen itt találkoztunk először ..itt vesztetted el a szűziséged tőlem.-mondta én itt kezdtem ideges lenni.
-Mivan?-kérdeztem tőle idegesen mire csak kérdően hátra nézett... -Mi Mivan ?-kérdezett vissza .
-Óóóó te..tee... ... Josh Harnett ..-mondtam ki cinikusan . Ő meg csak elnevette magát ,ezt utáltam a legjobban.
-Gyere Angelina ..-mondta továbbra is nevetve rajta,kellett nekem összeállni ezzel az alakkal utálom !
Végre a bankba voltunk puccba vágva,persze megint kezdte a sajátos ki előadását ,de engem nem nyom le.
-Aki mozdulni nem lelövöm hanem ráerőszakolom Jokert...-valahogy rögtön mindenki összehúzta magát,Joker meg csak csúnyán nézett rám .
-Mivan ? Most valljuk be hogy így nem vagy egy Josh Harnett.-mondtam gúnyolódva miközben a nagy széfhez értünk ,csak fújtatott egyet .
-Cinikus vagy.-mondta mogorván. -Te meg csúnya .-mondtam nevetve ,láttam hogy nem csipí igazán a humoromat ..aztán inkább sietettem mert már a rendőrök itt voltak a seggünkbe .
-Haladj már!!-förmedtem  rá. -Ha te annyira tudod hogy kell felszerelni egy bombát akkor tessék.-mondta majd elállt onnan . Én meg csak nézte rá . -Most mivan ilyenkor nem olyan nagy a szád ? tudod mit ?-kérdezte újra majd hirtelen felállt és a falnak nyomot ,és mindenhol fogdosott ahol csak tudott .
-Hagyd abba !-kiabáltam rá. -Nem !-kiabálta vissza . Majd hirtelen megjelent Batman ,mi meg csak meglepődve oldalra néztünk .
-Te neked meg rakéta van a seggedbe vagy mivel jöttél.kérdezte Joker Batmantől,még mindig hozzám volt simulva ami most ebben a helyzetben nem is igazén foglakoztatott . Egyszer csak rám nézett bólintottunk egyet egyszerre . És........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése